Uživanje sadja – zelo pomembno!

Ne uživajte sadja po obroku!

 

Sadje je treba zaužiti na prazen želodec. Pravilno uživanje sadja bo igralo pomembno vlogo pri razstrupljanju vašega sistema, proizvajalo veliko energije, potrebne za hujšanje in druge življenjske aktivnosti. Sadje je najbolj pomembna hrana. Recimo, da pojeste dve rezini kruha in nato košček sadja. Košček sadja je pripravljen iti naravnost skozi želodec v črevesje, vendar ji je bilo to preprečeno. V tem času vsa hrana zgnije, fermentira in se spremeni v kislino. V trenutku, ko sadje pride v kontakt s hrano v želodcu in prebavnimi sokovi, se celotna masa hrane začne kvariti … 

 

Jejte sadje na prazen želodec ali pred obroki!

 

Sivi lasje, plešavost, živčni izbruhi, temni kolobarji pod očmi – vsega tega ne bo, če boste jedli sadje na prazen želodec. Po mnenju Dr. Herberta Sheltona, ki je delal raziskavo na tem podorčju, ne obstaja niti eno sadje, niti pomaranča ali limona, ki bi bilo kislo, saj vso sadje postane v našem telesu bazično. Sledite pravilnemu načinu prehranjevanja s sadjem in imeli boste lepoto, dolgo življenje, zdravje, energijo, srečo in normalno težo. Pijte le svež sadni sok, ne iz pločevinke. Niti ne pijte soka, ki je bil segret. Ne jejte kuhanega sadja, ker od tega ne dobite nobenega hranila. Kuhanje uniči vse vitamine. Pojesti celo sadje je boljše od pitja soka. Če morate piti sok, pijte po požirkih, počasi, saj morate pustiti, da se sok zmeša z vašo slino, preden ga pogoltnete.

  • KIVI: dober vir kalija, magnezija, vitamina E in vlaknin. Vsebnost vitamina C v kiviju je dvakrat večja kot v pomaranči.
  • JABOLKO: čeprav ima jabolko nizko vsebnost vitamina C, vsebuje antioksidante in flavonoide, ki izboljšujejo delovanje vitamina C, kar prispeva k nižjemu tveganju raka na debelem črevesju, za srčni napad ali kap.
  • JAGODA: ima najvišjo skupno antioksidativno moč med sadji in največjo zaščito pred nastankom raka.
  • POMARANČA: 2-4 pomaranče na dan nam lahko pomagajo, da se obranimo pred prehladom, nižajo holesterol, preprečujejo in raztapljajo ledvične kamne, pa tudi uživanje tega sadja zmanjša tveganje za raka na debelem črevesu.
  • LUBENICA: sestavljena je iz 92% vode, je vir antioksidantov in ima zato pomembno vlogo pri preprečevanju bolezni ožilja, astme, artritisa, ateroskleroze, diabetesa ter čedalje bolj pogostih rakavih obolenj. Med najpomembnejše antioksidante lubenice sodijo vitamin C, vitamin A ter likopen.

 

PITJE HLADNE VODE PO OBROKU = RAK!

 

Ta bo skupaj zlepila maščobe, ki ste jih pravkar absorbirali, kar bo upočasnilo prebavo. Hladna voda namreč zbija maščobe v kepe, prebava takšne mase pa lahko povzroča poškodbe na črevesnih resicah, kar sčasoma pripelje do resnih zdravstvenih težav.

Comments & Responses

Dodaj odgovor