Naravna pomoč pri povečani želodčni kislini

Veliko ljudi trpi zaradi prevelike količine izločanja kisline v želodec in s tem povezanih ogromno želodčnih in tudi drugih težav.

 

Glavni razlogi za povečano izločanje želodčne kisline so:

  • Neredne prehranjevalne navade
  • Premalo gibanja
  • Redno uživanje alkohola
  • Stres
  • Začinjena hrana

 

Ni neka huda znanost, kako se rešiti te težave, najpomembneje pri vsem tem je, kaj ješ. Naredi si plan pravilne prehrane in zagotovil si boš popolno olajšanje. Spodaj je seznam domače pomoči za odpravo prevelike količine kisline v želodcu.

  • VODA: pijte mlačno vodo pred spanjem, prav tako tudi v zgodnjih jutranjih urah na prazen želodec. Nikoli ne pijte vode med ali takoj po obroku, ker to vodi do nepravilne prebave.
  • MLEKO: mleko je bogat vir kalcija, ki preprečuje kopičenje kisline v želodcu. Raje spij kozarec mrzlega mleka, kot pa vročega. Vedno, ko čutiš po obroku težave v želodcu zaradi kisline, spij kozarec hladnega mleka, kar bo pomirilo želodec.
  • JABOLČNI KIS: zmešajte eno jedilno žlico jabolčnega kisa s štirimi dcl vode in to mešanico vedno spij pred obrokom. To zagotovo pomaga pri zdravljenju kislosti želodca
  • SOK ALOE VERE: ta sok je najboljše zdravilo za vse težave v želodcu. Zmešajte 28g (1 unčo) aloe vera soka z 2 dcl vode in pijte dvakrat na dan
  • BAZILIKA: listi bazilike so najboljše zdravilo za kislost in vam daje takojšnje olajšanje. Vsakič, ko trpite za posledicami  prevelike količine želodčne kisline, jejte list bazilike. Lahko tudi zavreš 5 ali 6 listov bazilike, daš v kozarec in jo uživaš pogosto.
  • INGVER: Ingver je obogatena s proti-vnetnimi lastnostmi, ki pomagajo pri zdravljenju želodčne kisline. Ingverjev sok nevtralizira želodčno kislino. Ko začutite težave, vzemite košček ingverja in ga prežvečite.

Pa še nekaj bolj preprostih nasvetov za odpravo težav s kislino:

  • Poslovi se od kave in jo zamenjaj z zeliščnim čajem
  • Pij mlačno vodo vsak dan
  • Prepričaj se, da bodo banane, kumare in lubenice redno v vaši prehrani
  • Naj bodo obroki v rednih časovnih presledkih, v majhnih količinah
  • Poslovi se od kislih kumaric in začinjene hrane
  • Zmanjšaj uživanje alkohola in kajenja

Comments & Responses

Dodaj odgovor