Kurjenje maščob

 

Kako težko je danes najti čas in pravinačin, ki bi učinkovito in neškodljivo privedel do zadovoljive telesne kondicije in privlačnega videza. Diet je nešteto, takšnih in drugačnih, mnogi ste jih tudi že sprobali, a disciplina terja največkrat izgubo volje. Nekateri hodite na fitnes, nekateri tečete, spet drugi pa ne najdete časa, niti volje za karkoli, kar terja vašo odločnost, moč in čas.

 

Naj vas opogumim in razveselim z dejstvom, da se lahko na lažji in bolj učinkovit način odločite za boj proti maščobnim celicam. Odgovor je neverjetno enostaven – prava prehrana dela čudeže.

 

Oglejte si seznam živil, ki pomagajo topiti maščobe v telesu.  

  1.  Oves: ni samo dobrega okusa , temveč tudi zmanjša vašo lakoto. Oves vsebuje vlaknine, ki pomagajo pri uravnavanju ravni holesterola. 
  2. Jajca: Jajca so bogat vir beljakovin in imajo malo kalorij . Jajca nam pomaga graditi mišice in razvijati dober holesterol. 
  3.  Jabolka: Jabolka so obogatena z antioksidanti in drugimi dodatki. Najpomembneje je, da vsebujejo pektin , ki pomaga zmanjšati maščobne celice v telesu .
  4.   Zeleni feferoni: Zeleni feferoni vsebuje kapsaicin ,ki  pomaga nižati raven LDL (slabega) holesterola in izgubi odvečne telesne teže (prek znojenja in prek izločanja endorfinov ter posledičnem zmanjšanju apetita). ki pomaga , da razvijejo celice rasti telo in opekline kalorij v hitrem času.
  5. Česen: Česen vsebuje alicin , ki ima protibakterijske lastnosti, prav tako pomaga zmanjšati maščobe in odpravljati slab holesterol.
  6. Med: Med je najboljši za izgorevanje maščobe. Dodaj medu toplo vodo in ga vzemite vsak dan v zgodnjih jutranjih urah.
  7. Zeleni čaj: Hujšanje z zelenim čajem velja za izjemno učinkovito. Razlog za to je najverjetneje skrit v sestavinah samega čaja, ki pospešujejo presnovo in na ta način našemu telesu pomagajo pri hitrejšemu in učinkovitejšemu izgorevanju odvečnih maščobnih oblog. Zelo učinkovita metoda hujšanja s pomočjo zelenega čaja je, da si zjutraj, na tešče, preden popijete kavo ali pojeste zajtrk, skuhate skodelico zelenega čaja. S tem si znižujete raven sladkorja v vaši krvi, hkrati pa zeleni čaj na tešče poskrbi tudi, da bo raven sladkorja ostala nizka skozi vaš celotni dan. Zeleni čaj poleg nižanja ravni sladkorja v krvnem obtoku, niža tudi raven holesterola in pomaga pri ohranjanju in krepitvi imunskega sistema. Zeleni čaj ima še mnoge druge blagodejne učinke – preprečeval naj bi več vrst raka, ugodno vpliva na našo kožo …
  8. Pšenična trava je odličen naraven vir vlaknin, beljakovin, vitaminov in mineralov, ki skupaj pripomorejo k urejeni prebavi, odstranitvi toksinov iz telesa in povzročijo splošno izboljšanje krvne slike. Pšenična trava v prahu je koncentriran vir hranil in kot tak idealen dodatek raznoliki prehrani. Ker pospešuje našo presnovo, pomaga zmanjšati maščobe.
  9. Paradižnik: Ta vrsta zelenjave vsebuje veliko količino likopena, ki daje paradižniku sijočo rdečo barvo. To je izjemno močan antioksidant, ki pripomore k dobremu počutju in pomaga pri številnih boleznih,Avstralski preiskovali so paradižnik analizirali zadnjih 55 let in dobili presenetljive rezultate. “Naša študija kaže, če se na dan zaužije več kot 25 miligramov likopena, ta zniža slab holesterol za 10 odstotkov,” je povedala raziskovalka Karin Ried.
  10. Temna čokolada: Zagotovo je njihov najpomembnejši učinek antioksidativno delovanje, pomagajo pa tudi pri varovanju telesa pred mutagenimi in karcinogenimi snovmi. Dejansko pozitivnega učinka na telo nimajo sami flavonoidi, ampak te spojine samo pospešijo določene metabolne poti v telesu. Pri vnosu hrane, ki vsebuje flavonoide, telo flavonoide spozna kot telesu tuje snovi in se jih želi čim prej znebiti. Zato začne izločati sečno kislino, aktivirajo pa se tudi določeni encimi, ki poskrbijo za izločanje flavonoidov iz telesa. A ravno ta pot, ki se aktivira, poskrbi za to, da se poleg samih flavonoidov iz telesa začnejo izločati tudi druge toksične in človeku nevarne snovi.

Comments & Responses

Dodaj odgovor